trogen singel

en sista titt i spegeln- ja, den lilla svarta tajta klänningen, de långa mörka hollywoodlockarna, svarta sotiga ögonen, stilettklackarna, den för en gångs skull platta magen, jag kände mig snygg och ikväll skulle jag presenteras som hans tjej på hans fest.
på vägen till middagen/förfesten så ser jag mitt ex. han tittar på mig uppifrån och ner säkert 10 gånger och hans ögon säger att han fortfarade älskar mig. han ser faktiskt riktigt bra ut och vi kallpratar och sen måste jag springa iväg. får ett sms: "looking damn hot!!" jag ler och leker med tanken att jag förför honom. nej, det är slut med det nu. nu är det min nya kärlek jag ska tänka på.
middag m tjejerna och 2 killar dyker också upp. en av dom har jag hånglat med för några år sen. liten värld. dessutom en av min nya kärleks bästa vänner. fan.  

en lång limo till festen och när vi kommer in blir vi på sjukt gott humör: 70% killar och de flesta ser riktigt bra ut. men jag är upptagen, iallafall ikväll, vilket jag var glad över eftersom min kille är den som lyser upp hela rummet och som vanligt såg han riktigt bra ut.
och han kunde inte sluta prata med mig, mina vänner eller de andra på festen om hur snygg och fantastiskt bra tjej jag var. underbart.  
festen var heelt sjuk. obegränsade mängder alkohol, alla var på topphumör och jag tror att nästan alla som var singlar hittade någon att kyssas med.
min kärlek var svartsjuk för att jag pratade mycket med ngn kille som sen pussade mig på kinden för ett kort.
svartsjuka= inte bra.
sen fick jag ett skamligt förslag av ett par som ville ha 3-kant. spelade ingen roll hur många gånger jag sa nej, de fortsatte att försöka förföra och övertala mig tills de gick vid 4 på morgonen.

vid 05 insåg jag hur mycket klockan var och festen visade inga tecken på att avta så jag och kärleken gick hem till mig. fantastiskt sex några gånger under natten och sen sovmorgon dagen efter.
han tog även upp det faktum att han skulle åka och vi sa att vi inte skulla träffa andra.
jag insisterade dock på att inte använda så starka ord som att' vara ihop'. han kallade mig för stjärthuvud och sa att 'vi är ju tillsammans, har du inte fattat det?'.
tillsammans?
 jag är singel men med en kärlek som jag är trogen mot, har du inte fattat det?
och vad fan är ett stjärthuvud?  

Love SC

Kommentarer
Postat av: Me

SC, jag tror att det ar HAN :) Kor pa nu bara och njut av att han ar sa varm och underbar.



Ni ar ju tillsammans, har du inte fattat det?



LOVE,

Me

2009-01-19 @ 12:39:28
URL: http://attkyssaengroda.blogg.se/
Postat av: Mikki

Kör på! (är så glad för din skull, du främling!)

2009-01-20 @ 14:00:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0