Nyårsdarling

runt 8 tiden samlades ett gäng partysugna singlar för en fantastiskt trevlig middag. massor med mat, vin och flirtande.. jag kände mig riktigt snygg i min tajta lilla klänning och flirtade oskyldigt med allt som rörde sig. efter tolvslaget kom fylleslaget och det strömmade in folk- fler snygga singlar och jag fick frågan om jag var singel säkert 6-7 gånger. men jag väntade på den söta killen som jag kysstes med förra helgen.. det var nämligen hans kompis (som han delar lgh med) som hade festen. Convenient.
själv var min darling på fest på annat håll och det gick ju ingen nöd på mig. ingen utom värdparet visste att jag egentligen var intresserad av någon annan så när alla dessa killar flirtade med mig passade värden dessutom på att tjäna en hacka genom att vadslå att ingen av dom skulle kunna en kyss. det blev några hundralappar. men vid 04-tiden blev det grisfest och vi sa tack och hej då till alla. värden för kvällen ville givetvis inte att jag skulle gå eftersom han gärna ser mig med sin bästa vän/sambo så han bäddade ner mig på soffan. en annan kille sov också kvar och försökte få mig att sova med honom i en annan säng men jag ville ha min darling eller ingen alls. vaknade en timme senare av att någon låg bakom mig, höll om mig och kysste mig på halsen. det var darlingen. han var riktigt glad över att jag var kvar och jag lika glad över att se honom och efter lite mys la vi oss hos honom. skrattade åt alla galenskaper som hänt under kvällen och kysstes.. och mer. och mer.
vaknade och bestämde mig för att stanna. för att han bad om det. och vi myste några timmar och skvallrade med kvarlevorna av festen tills han gick på brunch och jag till 7-eleven för ben&jerrys och sen hem till soffan för att chilla.
ahhh han är så underbar men han gör ett stort misstag med mig- han skyndar. vilket leder till att jag drar mig tillbaka. jag hoppas han kan hantera mig. stackars kille som träffar mig, inte lätt.
nu ska jag äta pizza och gå på bio,

gott nytt år, kärlek SC

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0