Virvelvind

Jobbade sent idag, mitt ex ringde när jag var på väg hem och ville komma förbi och hämta sina kläder som jag lånat en 'dagen efter' för ett tag sen. vi möttes på halva vägen, pratade ivrigt men då och då stannade han och bara tittade på mig som bara han kan, en blick som säger mer än 1000 ord , prommenerade hem till mig, han står nära nära, andas tungt. luktar mig så försiktigt att jag nästan inte märker att han suger in doften från min nacke. jag är flirtig och han kär. igen. 'jag vill kyssa dig nu' men jag svarar att han inte får. inte varför. kan inte gärna säga att jag typ är ihop med en annan. vill inte såra hans hjärta ännu mer, vill inte att han ska sluta älska mig som han gör. han säger att han var rädd för att träffa mig. jag förstår varför men svarar endast med en blick.
det ringer. han vill inte gå men jag säger att det är dags. han säger att han vill lämna kvar något så att det inte blir sista gången vi ses. jag försäkrar honom om att vi ses igen. han går. jag svarar.
min kärlek, C, är i andra sidan luren. han säger att han vill ha mig. nu. några minuter senare kommer han in genom dörren och kastar sig över mig. undra om han träffade exet utanför? han sliter av mig kläderna och kastar upp mig först på bordet och sen i sängen. vi har vilt, passionerat, lite aggressivt sex. vi kommer nästan samtidigt, jag vann med ett par minuter.
tittar på honom där han ligger, alldelens sexig, svettig och kåt. tänker att jag älskar honom. kanske är det stundens hetta.
han går lika fort som han kom och avslutar med att säga att vi ses igen om några timmar och att han aldrig haft så bra sex som med mig.
dörren stängs.
jag klär på mig och skriver i grodan. om 10 min måste jag gå, 10 min på mig att bättra på sminket innan jag ska möta vännerna på AW.

Love SC

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0