Helgens bravader

Galen fest med sprit, folk och skandaler i överflöd. Bl.a. hånglade en tjejkompis upp mig på toaletten. När hennes händer slank innanför tröjan skrattade jag först men när hon tryckte upp mig mot väggen och började slicka mina bröst kände jag att det kanske var dags att lämna toaletten. Min kille var lika full han och dessutom den perfekta ursäkten för att gå hem. Väl hemma frågade jag honom om han skulle tycka att det var otrohet OM en tjej skulle hångla med en annan tjej- lite halvt på skoj. Klart det är otrohet, svarade han.

Vaknade upp i hans armar och sen fick vi lunch hemkört. En prommenad men sen var det dags för nästa fest.

I morse vaknade jag åter upp i hans starka armar. Jag njuter lika mycket varje gång. Den enda man jag kunnat sova så nära hela natten.
Vilken fantastisk kväll igår- min pappa hade stor fest och jag var kvällens toastmadame. Min kille introducerades för min härliga familj/släkt/vänner och alla älskade honom. Givetvis, några andra tankar fanns inte ens. Vi hade så roligt, alla dansade efter en underhållande middag och stämningen var på topp. Vi gick hem hand i hand i sommarnatten och kysstes tills vi somnade.

Efter frukost på balkongen följde jag honom till taxin. Taxin som skulle ta honom en bit på vägen mot Brasilien där han kommer tillbringa alltför många veckor framöver. Jag gick och la mig i parken och lunchade med vännerna. Hjärtat kändes tungt och min vän sa:

Tid och avstånd släcker små kärlekar men får stora att växa. Vilket jag skickade till honom.
Han svarade: Gumman, väl sagt. Jag älskar dig av hela mitt hjärta. Du är min stora dröm och kvinnan jag vill ha resten av mitt liv..

Precis så känner jag också. Han är Min stora dröm och jag blir mer och mer säker på att Han är mannen i mitt liv.

Love SC

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0