Another Monday

Måndag morgon. Vad har hänt sedan sist jag skrev här..?

Jag har gått ner en massa kilon efter en detox diet, fått en schysst solbränna och känner mig ganska fräsch för tillfället. Detox är det absolut bästa för kroppen- ut med all skit och ät bara det som din kropp mår 100% bra av.
Efter en sliten helg och jobb på melodifestivalen så kände jag mig så äcklad av mig själv. Fylld ända upp med all skit tänkas kan. Så det var dags att rensa. Resultatet var att skiten blev grön. Då vet man att man har för mycket gift i kroppen. 

Min kille kommer hem den här veckan och jag kan inte fatta hur fort tiden har gått. Äntligen! 
Jag kan inte beskriva i ord hur mycket jag saknar honom. Däremot blir jag heeeelt galet nervös av bara tanken att han ska komma hem. Tror det mest är en bra nervositet men jag kan inte hjälpa att undra 'tänk om Det är borta'. Jag märker innan veckan är slut.  

Jag har sagt upp mig på mitt jobb och fått ett annat- 3 arbetsveckor kvar bara. Sen ska jag bygga grunden för ett skandinaviskt företag som ska expandera globalt. Sjukt kul. Sjukt mycket ansvar.
Det kom helt i rättan tid för jag har aldrig någonsinn vantrivits på en arbetsplats som nu! Jag älskar mina arbetsuppgifter men vår VD är en fullkomplig psykopat. Jag såg ett program igår om höga chefer som är psykopater och han passade in väldigt bra. Tyvärr så är han inte det minsta kunning eller är en bra ledare vilket gör att jag inte har någon respekt för honom överhuvudtaget. Sen direktrapporterar jag till honom nu och då märker jag hur kortsiktig han är och att han är som ett stort osäkert desperat barn i en stor kavaj.
Längtar tills min sista dag även om jag kommer sakna mina närmsta kollegor!  

Jag har även blommat upp till mitt gamla jag när jag har varit ute vilket betyder att jag nu har nya killar lindade runt fingret och jag njuter av fulla drag över uppmärksamheten. Tyvärr råkade ett av mina offer bli min bästa väns kollega så nu får hon höra honom älta mig och det där med att jag har kille verkar han inte se som något hinder.   Jag trivs fantastiskt bra i min lägenhet och har investerat varenda krona i den istället för i min redan helt enorma garderob. Det är en fantastisk känsla att få komma hem och känna harmoni istället för stress.

Nu fick jag med det viktigaste- denna vecka är bokad med spa (ska vaxa allt innan Han kommer hem), vin med min gamla chef, lunch med min nya chef samt försöka undvika min nuvarande chef. Sen ska jag vara mitt allra snyggaste dagen D då Han kommer tillbaks till min famn.  

Puss o Love SC

Kommentarer
Postat av: AP

Åh, vad roligt. Shit, blir nästan lite avundsjuk trots att jag själv lever livet nu;)



Har dock saknat er och era uppdateringar, så jag hoppas att ni snart skriver igen...



kram!

2009-03-09 @ 14:15:30
Postat av: Mia

Underbart att ni skriver igen! Och underbart att det går underbart! Längtar efter fler underbarelser..

2009-03-11 @ 16:05:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0