det är inte Han

jag har väntat länge på att han ska komma hem och att vi ska börja Vårt liv tillsammans,
han kom hem. ljuv romantik och vilt sex i flera dygn. allt kändes bra förutom den lilla detaljen då han sa att "jag vet att du kommer få panik och göra slut, men kom ihåg att det det inte finns någon egentlig anledning att avsluta något som är så rätt". Jag tänkte att jag kommer nog inte behöva göra slut denna gång.
Han är det jag vill ha.
Men sen kom hans fest. vi hade sjukt kul och gick sen ut. hans vänner flirtade med mig, han själv var så full att han blev helt osexig, hans kompis råkade dansa till så att 'min killes' ögonbryn sprack och sen åkte skjortan av, osexigare kunde han inte bli. han märkte vad jag kände men lyckades släta över så pass att han hade en bra kväll med sina lika dygnraka vänner.
egentligen ville jag avsluta allt där och då.
egentligen fick jag en perfekt anledning att kräva 'tid för mig själv'.
jag känner mig lättad av tanken. men även misserabel. igår tittade jag på honom och såg oss.
ikväll ser jag bara hans nummer på mobilen jag jag väljer att inte svara. Varför kan jag aldrig se att hans svagheter väger över hans styrkor, varför kan jag aldrig vara mer tillgiven än dömmande?

God natt SC

Kommentarer
Postat av: Mia

Va??! Nej, va menar du? Är det slut för att han blev full/barnslig/odräglig den kvällen??

2009-03-15 @ 22:30:06
Postat av: Anonym

Nej.. skrev det när jag kom hem den natten och i students hetta ville jag byta man.

Men efter en dag av avighet mot varandra så träffades vi och jag blev genast påmind om hur fantastisk han är. så nästa gång han är ute med just det gänget så festar vi på var sitt håll och har en bakisdag ihop istället.

nu ska jag bort på middag och sen sova med kärleken!



puss

2009-03-16 @ 17:55:22
Postat av: Me

Valdigt bra ide alskling!!!

LOVE, Me

2009-03-16 @ 19:00:30
URL: http://attkyssaengroda.blogg.se/
Postat av: Mia

Bra!!



Puss

2009-03-17 @ 16:09:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0