Jag Älskar Dig

I flera dagar har jag haft en känsla i kroppen som är lite svår att få ord på.
Plötsligt då och då så skriker jag högt i tankarna: JAG ÄLSKAR DIG!!!
Efter några dagar insåg jag att det var just det. Jag älskar honom. Det här är på riktigt.  

I fredags var jag ute för ETT glas vin. värsta luret. träffade på min väns kollegor och deras vän som visade sig vara min leverantör. De söp ner oss totalt.
Så mycket drinkar och jag hade så kul där jag satt med full uppmärksamhet och flirtade med alla män runt omkring mig. Smsar med killen och han kommer dit. När jag ser honom ståendes precis bakom mig och pratar med våra vänner blev jag så glad att jag inte kunde hålla mig ifrån honom.
Alla andra killar försvann i ett ögonblick.

Vi gick ganska snabbt och kom hem, hade fantastiskt sex några gånger och sen somnade vi i varandras armar.
Det var min version.
Hans version dagen därpå var att jag var otrevlig och däckade direkt efter sexet och sedan vägrade dela med mig av täcket. Jag låg dock i lä i jämförelse med en av vännerna som gick hem i fel jacka, en herrjacka många storlekar för stor dessutom.

Min bakishumor hade inga gränser dagen därpå. Som tur var var han helt med på noterna och jag hörde hela tiden det där skriket i huvudet: JAG ÄLSKAR DIG!!!
Han frågade hur mycket jag tyckte om honom, vår egen lilla kärleksmätare som skiftar mellan plus och minus beroende på dagen.
"Hur mycket jag tycker om dig...? Christopher, Jag älskar dig."  

Dagen fortsatte med en brunch med mina vänner och sen en brunch med hans vänner. Prommenad i solskenet och sen en tidig opera. Hand i hand gick vi hem och myste hela natten. I mitt huvud hade rösten som skrek : Jag älskar dig!! tystnat.
Nu var det endast en viskade röst som dök upp varje gång jag tittade på honom. "jag älskar dig.."  

Den rösten viskade i mitt öra hela dagen. Hela kvällen när vi tillsammans hade söndagsmiddag med mina föräldrar. Förhoppningsvis alla dagar, kvällar och nätter från och med nu.  

Love SC

Kommentarer
Postat av: Mia

Jag blir så glad när jag läser det här!

2009-03-23 @ 17:10:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0