Som man raggar får man ligga

Ja, tisdag morgon och telefonen ringer 06 vilket var tur för att mitt larm gick tydligen aldrig av.
Ja, det är min kompis i andra luren. hans röst är hetsig och hes vilket inte var en bra kombination nu på morgonen.

Huvudvärk. Varför har jag huvudvärk. Just det, vi drack vin igår.
Hör inte vad han säger.
Fick ännu mer ont i huvudet. la på.

ahhhhhh tystnaden är underskattad. Han ringer igen 5 minuter senare. denna gång på väg hem. 
jag skyllde på dålig mottagning i min lägenhet men han verkade inte bry sig om att jag ljög.
Det här måste vara viktigt.  
Ja, min kompis verkar ha haft en bortamatch igår. han gick tydligen hem med den fulaste tjejen i baren. bra jobbat tyckte jag. av alla söta tjejer så lyckades han supa ner sig själv och gå hem med den fulaste.
han hade ångest men jag orkade bara skratta.

som man raggar får man ligga sa jag krasst.
jag fick höra att jag var osympatisk och funderade på att lägga på igen men insåg att då skulle jag faktiskt vara osympatisk på riktigt. ok, ge mig detaljerna.  

Hon, kvinna i sina bästa år inne på sitt kanske 34e och väldigt väldigt överviktig. väldigt osäker och väldigt full. Iklädd trasiga strumpbyxor, kort tajt osmickrande klänning, en helt ok kavaj och ett hår högt som Marge (Simpsons).
Marge var fullast på stället och han, min vän, en man på 28 vårar var fullare än fullast.
Han hade haft siktet inställt på en het brunett men hon hade gått tidigt (jag tror: han blev dissad).
Sen är allt väldigt oklart men han vaknade upp naken och nyknullad och trodde att det var Hon som hade utnyttjat honom. mer panik hade han fått när han insåg vad som låg brevid honom. En gigantisk kvinna som han tyckte påminde om en avtuppad bläckfisk a la sjöjungfrun Ariels häxa.

Han ringde mig dock inte för att få sympati utan för att veta vad sexuellt utnyttjande under influens innebar.  
Jag sa att även om jag inte läst juridik så tror jag även en domare skulle säga att:
Är man fullast och går hem med Marge, får man gilla läget när man upp med Ursula.      

Love SC

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0