Kärlekstjatet

Jag tycker att det är lite jobbigt när mina tjejkompisar för femtioelfte gången i rad tjatar om den där killen och det där han sa när de låg där och hade det så där mysigt.
Jag vet att jag är lite hemsk men jag blir så less på att höra det. Kan inte förklara det för det är faktiskt inte avundsjuka men sanningen är att det inte är lika roligt att lyssna på som att berätta.
Iallafall inte när det berättas för femtioelfte gången.
Det är roligare att lyssna på när det är lite hinder så man får vara en problemlösare, tycker jag.

Det här gör givetvis att jag sällan delar med mig av alla underbara stunder jag har med killar men ofta pekar ut allt som är ett problem. Jag har inte tänkt på det förrän härom kvällen då min kompis kom fram och frågade med sorg i rösten "Gumman, hur ÄR det med dig och pojkvännen?"
När jag sa att det var bra var det ingen som trodde mig.

Oj, varav detta, jag som legat och hånglat, lekt och filosoferat hela dagen i sängen med killen. Gick bara upp för att äta och duscha några gånger men det slutade åter igen med att vi började kyssas och sen hade sex.
Titta in i varandras ögon och fläta fingrar är helt klart underskattat.  

När jag började tänka på det har mina vänner sällan gillat mina killar.. och då fattade jag: jag berättar ju aldrig det där när han säger att jag är det vackraste han har sett, att han beundrar mig för att jag är så duktig på mitt jobb, att jag har den kvinnligaste och sexigaste av kroppar eller att han älskar mig så mycket att han börjar gråta av tanken att någonsinn förlora mig.
Så just det vill jag göra idag.  

Igår kväll kom min kille över med flaska gott vin, lite melon till frukosten dagen därpå och det största av leenden.
Vi låg och kysstes i soffan och pratade ut om varför vi missförstår varandra och varför tjafset uppstår.
När jag skulle lägga mig låg ett kärleksbrev på min kudde.
Han skrev om hur mycket han kände för mig och hans kärlek var väldigt naken och ärlig. Så vackert.
Han avslutade med allt han ville uppleva med mig, vilket var mycket. 

Natten slutade med helt helt fantastiskt sex. Jag kan typ inte förstå hur det kan vara så bra.
När han rör mig, så bestämd och hårt men ändå mjuk och kärleksfullt. Så mycket åtrå.
Vi slutade aldrig kändes det som, finns ingen som kan tillfredställa mig som han gör. Med honom är jag så frigjord och han gör mig så galet kåt.  

Idag vaknade jag med frukost på sängen som jag brukar vakna när jag sover med min kille.
Nybryggt kaffe och kyssar om vartannat. Vi pratade om vad vi hade drömt och skrattade åt varandras historier.

Halvdag på jobbet, ähh jag ska ändå jobba till kl 23 ikväll så vi tog det lugnt. För lugnt.
Vi somnade igen men vaknade inte det minsta stressade. Istället började han smeka mig och det ena ledde till det andra. Så här höll vi på om vartannat till lunch.
Då lagade vi mat och låg och hånglade i soffan tills jag insåg att jag inte kunde lösa allt jobb hemifrån.  

Han följde mig halvvägs till kontoret och sen kysstes vi hej då.
Jag älskar honom så mycket. Hur kan jag någonsinn ha tvivlat på oss?  

Love SC              

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0