Tillbaka till U.S

Sedan min kille blev riktigt förbannad på mig och sa ifrån fick jag en väckarklocka. Det här förhållandet är inte enkeltriktad och allt kan inte vara på mina villkor. Efter vi redde ut allt kändes det som att vi var VI på riktigt. Han är Han. Alla tveksamheter försvann och jag kan inte sätta ord på varför.

Ännu en solig dag idag. Det är så varmt och skönt och hela staden blommar upp. Här vill jag bo, förhoppningsvis snart tillsammans med kärleken. Men man vet aldrig vad som lurar runt hörnet.

I samma stund flög en man från USA hit för att förstå vad min kille jobbar med. Det hela slutade med att min kille blev erbjuden ett jobb. I USA. Han vill att vi flyttar. Tillsammans. Innan sommaren är slut.

Jag kan inte känna annat än genuin lycka för min killes skull. Och nu är det VI. Jag är inte utan honom i 1-2 år så det är klart jag följer med.

Tänk hur livet kan förändras så fort.

Love SC

Kommentarer
Postat av: M

OJ???!?? Vilken överraskning!



Bra att ni är lyckliga!! Låter som ett riktigt drömliv.

2009-06-01 @ 19:03:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0