Du vet vad jag menar


Vet du vad som raknas? Vad som verkligen kanns i kroppen och stannar dar lange lange. Foralltid.
Vet du vad som far mig att le som om jag bar en hemlighet eller en stor sol i brostet.


Jo, det ar nar du ringer fran skyddat nr och lamnar ett mobilsvar dar du sager att du ringer upp igen alldeles strax, for du vet att jag aldrig svarar och for att du kanner mig.


Det gor mig lycklig. Det gor mig tacksam. Och det gor mig varm.
Det ar det som raknas. Att du finns for mig. Och att jag finns for dig.


Me + Sc = Foralltid


Kommentarer
Postat av: SC

Jag finns alltid här för dig oavsett avstånd. Älskar Dig, vår groda och jag älskar vår vänskap som jag vet alltid kommer finnas där som ett varmt täcke runt mitt hjärta. Love SC

2009-10-29 @ 08:57:30
Postat av: Henrik

Hej,



Jag är intresserad av att köpa ett blogginlägg på din blogg. Inlägget kommer innehålla en liten paragraf med några enstaka länkar till vårt poker community. Hör av dig om du är intresserad till: [email protected]



Hälsningar,

Henrik

2009-12-18 @ 21:31:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0